Hej igen!


Har varit helt sjukt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden drar lite kort om vad jag har hittat på;

- Som ni vet så var jag ju i Uppsala under sportlovet (v.8), hos min kusin. Kan ju bara säga att allt blev så himla mycket roligare än sist och alla vi träffade var verkligen underbara personer. Det är helt enkelt ett måste att säga för jag har aldrig i hela mitt liv (dock e jag inte så gammal men ialf..) träffat några sådana underbara människor! Det var hur lätt som helst att snacka med dom trots att de var några år äldre än mig, kändes som man hade känt dom länge.

- Sedan har livet rullat på som vanligt med skolan. Just nu har vi ett projekt från Arla plast att jobba med några dagar som är lite utspritt nu i mars. Det är ju klart att man är med i och med det att man kan vinna ett stipendium och det skulle inte sitta helt fel med lite exktra pengar, speciellt inte om jag nu flyttar till gymnasietiden.

- Igår/idag så var jag med Frida. Vi åkte in till Motala efter skolan och kollade runt där lite osv, sedan blev det att hon slagga hos mig natten till idag. Gjorde väl inget speciellt direkt, blev mest tjejsnack och sånt!

- Ikväll får vi främmande av mammas och pappas vänner så det blir väl att äta något gott skulle jag tro!
Ska i alla fall mysa lite själv med mer och godis.. love it!

Hoppas ni får en toppenhelg!
Peace and Love, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0